| Glavne karakteristike | |
| Maksimalna brzina | 25km/h |
| Domet | 30km |
| Maksimalni ugao uspona | 14° |
| Režim rada | Brzina hoda 5km/h, Standardni 20 km/h, Sportski 25 km/h |
| Motor | Brushless DC |
| Snaga motora | 250W |
| Maksimalna snaga | 500W |
| Gume | 8.5” pneumatske gume |
| Materijal kućišta | Aluminijum |
| IP-rating | IP54 |
| Kočnice | E-ABS i kočioni disk |
| Baterija | |
| Baterija | Li-ion 7650 mAh |
| Voltaža | 36VDC |
| Maksimalna voltaža | 42VDC |
| Životni vek | Do 500 punjenja zadržava snagu do 70% |
| Vreme punjenja | 5.5 sati |
| Opšte | |
| Dimenzije - rasklopljen | 1080 x 1140 mm |
| Dimenzije - sklopljen | 1080 x 490 x 430 mm |
| Težina | 12.5 kg |
| Boja | Crna |
| Nosivost | 100 kg |
| Visina vozača | 120-200 cm |
| Godine vozača | 16-50 |
| Radna temperatura | -10°C do 40°C |
| Temperatura skladištenja | -20°C do 45°C |
| Dodatne informacije | Reflektor na prednjoj strani ; Narandžaste bočne refleksije |
| Deklaracija | |
| Uvoznik | PC Centar d.o.o. |
| Zemlja porekla | Kina |
Električni trotinet 1S za lakši proboj u gradskom prevozu. Čvrsta i sklopiva struktura, udoban upravljač i pneumatske gume osiguravaju najudobnije iskustvo vožnje.

30km uz jedno punjenje - 25km/h maksimalna brzina - 12.5kg težina - 3 sekunde brzo sklapanje
8.5” pneumatske gume - multifunkcionalna kontrolna tabla - aluminijumsko telo - E-ABS + kočioni diskovi
Uz litijumsku bateriju kapaciteta 7650mAh i velike snage možete bezbedno prelaziti i do 30km uz jedno punjenje.

Dok se vozite sa posla ka kući, pritisnite S kako biste išli brže. Dok se vozikate parkom, pritisnite D i u delovima gde ima gužve, možete uključiti režim brzine hoda. Jednostavno dva puta pritisnite dugme za uključivanje kako biste menjali režime rada i prilagodite brzinu kretanja vašoj okolini.

Pretvorite kinetičku energiju u električnu za još dužu vožnju.
KERS (Kinetički sistem za povrat energije) je unapređen, kako bi povrat energije bio još veći. Može da pretvori kinetičku energiju u električnu sa svakim kočenjem ili vožnjom dok ne držite gas. Efikasnost KERS-a možete kontrolisati putem Mi Home aplikacije kako bi ga prilagodili vašim potrebama.

Multifunkcionalni kontrolni ekran Ekran u realnom vremenu prikazuje 8 podataka: Režim rada, snagu i druge podatke | Jedno dugme za više funkcija Jednostavna kontrola, jedno dugme - viže funkcija: pored uključivanja i isključivanja, pritiskom na dugme možete i menjati režime rada i kontrolisati svetla. | Osetljivo dugme za gas Jednostavnije upravljanje uz osetljivije dugme za gas. | Udobna TRP guma Ručke su napravljene od TRP materijala koji vam pruža prijatniji osećaj dok vozite. |

Potrebno je samo 3 sekunde kako biste sklopili trotinet. Dok je sklopljen ima visinu samo od 49cm, te zauzima manje mesta i olakšava skladištenje i stavljanje u prtljažnik.
Telo trotineta napravljeno je od legure aluminijuma koja je niske gustine i visoke otpornosti i može da izdrži težinu do 100kg. Težina samog trotineta je 12.5kg, te je i lagan i izdržljiv.

Prednji i zadnji sistem kočenja
E-ABS sistem kočenja za prednji točak i velika disk kočnica za zadnji točak. Obe se aktiviraju istovremeno prilikom kočenja, skraćujući put kočenja i čineći vožnju sigurnijom.
8.5" pneumatske gume nove generacije
Otpornost na bušenje i robusnost su sveobuhvatno poboljšani, a performanse pneumatika otpornog na eksploziju takođe su znatno optimizovane. Izdržljivost 8.5" guma povećana je do 3 puta. Ne samo da omogućava neometanu vožnju po ravnim putevima, već je i vrlo udoban za vožnju po neasfaltiranim putevima poput šljunka, zemljanih puteva i trave.
2W ultra svetlo
Potpuno novi 2W farovi imaju visoku osvetljenost i bacanje svetla dostiže 10 metara. Ugao osvetljenja je optimizovan da ostane ispod vidne linije kako bi se sprečilo zaslepljivanje farovima.
Poboljšano zadnje svetlo
Kada uključite prednje svetlo, automatski se pali i zadnje. Kada pritisnete kočnicu, zadnje svetlo će treperiti, kako bi upozorilo pešake i vozila iza vas na to da kočite. Zadnje svetlo takođe funkcioniše i kao reflektor, kako biste bili još sigurniji.
*Baterija je testirana potpuno napunjena, sa opterećenjem od 75 kg, na 25°C, bez vetra na ravnom putu u režimu za pešake pri jednoličnoj brzini od 15 km/h. Stvarni rezultati mogu da variraju na osnovu razlika u temperaturi, opterećenju, brzini vetra, uslovima na putu i drugim faktorima.