Xiaomi Električni totinet Elite

Xiaomi Električni totinet Elite

Besplatna isporuka

Rata već od 2373 RSD mesečno na 24m
Kupovina na rate isključivo u Xiaomi Store prodavnicama putem Addiko automatik kredita. Više informacija
Dostupnost

Dostupan online


Ključne karakteristike:
  • Maksimalna brzina: 25km/h
  • Domet: 45km
  • Tri režima: pešački, standardni i sportski
Tehničke specifikacije
Glavne karakteristike
Maksimalna brzina 25km/h
Domet do 45km
Maksimalni ugao uspona 20%
Režim rada Pešački režim 6km/h; Standardni režim 15km/h; Sportski režim 25km/h
Snaga motora 400W
Maksimalna snaga 700W
Gume 10"
IP-rating IPX5
Kočnice Doboš kočnice i E-ABS
Baterija
Baterija 10Ah/360Wh
Voltaža 100–240VAC
Maksimalna voltaža 41V
Vreme punjenja približno 8 sati
Opšte
Dimenzije - rasklopljen 1270x1175mm
Dimenzije - sklopljen 545x1175x525mm
Težina 20kg
Boja Crna
Nosivost 120 kg
Visina vozača 120-200cm
Godine vozača 16-50
Radna temperatura -10°C–40°C
Temperatura skladištenja -20°C–45°C
Dodatne informacije Xiaomi Home aplikacija
Deklaracija
Uvoznik PC Centar d.o.o.
Zemlja porekla Kina
Recenzije
Kredit kalkulator

Addiko Automatik kredit za kupovinu robe u Xiaomi Store prodajnim objektima

Mi Store i Addiko banka nude mogućnost kupovine robe sa periodom otplate od 6 do 24 mesečnih rata.

Šta je Addiko Automatik kredit?

  • Potrošački kredit namenjen za kupovinu uređaja
  • Period otplate od 6 do 24 mesečne rate
  • Iznos od 10.000 RSD do 90.000 RSD
  • Bez obaveznog učešća
  • Mogućnost prevremene otplate kredita bez naknade
  • Odobrenje kredita je moguće bez Administrativne zabrane, samo uz ličnu kartu.
  • Klijenti od 25 do 75 godina (poslednja rata mora da se isplati pre navršenih 75 godina života)

Detaljnije i reprezentativni primer

*Maks. brzina u sportskom režimu: Električni trotinet sa potpuno napunjenom baterijom testiran je u sportskom režimu na sobnoj temperaturi (25±5°C) sa prosečnom brzinom vetra ne većom od 3m/s. Električni trotinet je ubrzan u pomoćnom prostoru za jahanje i održavao je maks. brzina u ispitno područje. Na kraju je dostigao 25 km/h mereno tahometrom ili Bluetooth-om i instrument tablom. Mak. brzina može da varira u zavisnosti od zemlje i podleže lokalnim propisima. Broj izveštaja: 202409250023
*Standardni režim: maks. trotineta. brzina u standardnom režimu testirana je pod istim uslovima kao i oni koji su korišćeni za testiranje maks. brzina u sportskom režimu. Trotinet je dostigao brzinu od 15km/h. Broj izveštaja: 202409250023
* Režim hodanja: maks. trotinet. brzina u režimu hodanja testirana je pod istim uslovima kao i oni koji su korišćeni za testiranje maks. brzina u sportskom režimu. Trotinet je dostigao brzinu od 6km/h. Broj izveštaja: 202409250023
*30 mm apsorpcija udara: Uzorak je pričvršćen na univerzalnoj mašini za testiranje i amortizer je komprimovan do granice i izmeren. Izveštaj br.:24FK09-018
*Raspon putovanja od 45 km: U okruženju sa temperaturom okoline od (25±5)°C i prosečnom brzinom vetra od ≤3m/s, potpuno napunjen skuter sa opterećenjem od 75kg vozio se konstantnom brzinom od 15km/h na ravnom terenu sve dok nivo baterije nije bio prenizak za nastavak. Ukupna pređena udaljenost je testirana i zabeležena pomoću kilometraže ili sličnog uređaja i utvrđeno je da je 45 km. Izveštaj br.: 20240925024.
*Nazivna snaga 400W: U okruženju sa temperaturom okoline od 25±5℃, motor je fiksiran na dinamometar pomoću kontrolnog sistema uređaja, a performanse motora su testirane. Test je otkrio da je nazivna snaga motora 400 W, nazivna brzina 526,7 obrtaja u minuti, a maksimalna efikasnost 82,9%, ispunjavajući zahteve dizajna. Izveštaj br.: 20241112001.
*Sposobnost penjanja od 20%: Sa opterećenjem od 75 kg i baterijom na 70% (±10%), skuter se popeo uz nagib od 20%, mereno prema specifikacijama od dna, i održavao brzinu od 15km/h na udaljenosti od 10m. Brzina na vrhu padine bila je veća od 6km/h. Izveštaj br.: 20240925028.
* Nosivost od 120 kg: Dok je skuter bio nepomičan, opterećenje od 7000 N je postavljeno na površinu od 500 k 500 mm u centru palube na 5 minuta. Nakon testa, trotinet se mogao normalno voziti bez savijanja, pucanja ili lomljenja. Izveštaj br.: 20240925003.
*Uslov ispitivanja na zamor: Uzorak je fiksiran na mašini za ispitivanje zamora sa minimalnim prečnikom valjka od 700 mm. Teret od 120 kg postavljen je na sredinu palube, a teret od 5 kg je dodat na ručke ili upravljač. Na valjak su ravnomerno postavljeni blokovi visine 20mm. Dok se valjak kretao brzinom od 7–9 km/h na udaljenosti od 100 km, točkovi trotineta su prošli preko svakog bloka u roku od 1,5 sekunde. Nakon testiranja, izgled i funkcionalnost trotineta ostali su nepromenjeni. Nije bilo vidljivih deformacija, pukotina ili lomljenja okvira ili strukture karoserije. Izveštaj br.: 20240925001.
* IPX5 ocena vodootpornosti: Korišćena je mlaznica prečnika 6,3 mm, sa protokom vode od 12,5±0,625L/min. Na udaljenosti od 2,5 m od mlaznice, centar glavnog toka vode imao je prečnik od približno 40 mm. Testiranje je trajalo 3 minuta, a rastojanje od mlaznice do trotineta je bilo između 2,5 m i 3 m. Nije primećen prodor vode. Izveštaj br.: 20240923001.
*Ocena otpornosti na vodu za bateriju viša od IPX6: U okruženju sa temperaturom okoline od 23°C±2°C, baterija je napunjena konstantnom strujom i naponom i ostavljena 1 sat. Izlazni terminal baterije je povezan sa odgovarajućim izlaznim utikačem i multimetar je korišćen za merenje napona na terminalu baterije pre testiranja. Baterija je zatim uronjena u vodu do dubine od 30 cm na 30 minuta, a zatim uklonjena da bi se proverilo da li je performansa baterije opala. Zatim je izmeren napon na terminalu. Baterija je rastavljena da bi se proverilo da li je voda procurila unutra. Nakon testa, baterija nije pokazivala znakove prodora vode, curenja baterije, oslobađanja gasa, varnica ili eksplozija. Napon baterije je ostao iznad 90% napona izmerenog pre testa. Gumeni blokovi su bili čvrsto pričvršćeni i nisu pucali ili padali. Etikete nisu imale probleme kao što su deformacija, ljuštenje ili mehurići vazduha. Izveštaj br.: S-24080060A0.
*Iako je IP ocena poboljšana, i dalje izbegavajte vožnju po kišnim danima ili u lokvama kako biste sprečili curenje vode u šasiju što bi moglo da dovede do oštećenja elektronskih komponenti usled dužeg potapanja u vodu. Nakon izlaganja kiši, preporučuje se da obrišite stajaću vodu peškirom pre upotrebe.
*Osim ako nije drugačije naznačeno, sve statistike i podatke testira proizvođač. Stvarni rezultati mogu da variraju u zavisnosti od razlika u uslovima upotrebe.
* Pročitajte uputstvo za upotrebu i pravne izjave za Xiaomi Electrični trotinet Elite.