Nema na stanju
Glavne karakteristike | |
Maksimalna brzina | 25km/h |
Domet | do 60km |
Maksimalni ugao uspona | 22% |
Režim rada | Pešački režim 6km/h; Standardni režim 20km/h; Sportski režim 25km/h |
Snaga motora | 400W |
Maksimalna snaga | 1000W |
Gume | 10" |
IP-rating | IPX4 |
Kočnice | Doboš kočnice i E-ABS |
Baterija | |
Baterija | 10Ah/468Wh |
Vreme punjenja | približno 9 sati |
Opšte | |
Dimenzije - rasklopljen | 1215 x 1150mm |
Dimenzije - sklopljen | 570 x 1150 x 506mm |
Težina | 19kg |
Boja | Crna |
Nosivost | 120kg kg |
Visina vozača | 120–200cm |
Godine vozača | 16–50 |
Radna temperatura | -10℃–40℃ |
Temperatura skladištenja | -20℃–40℃ |
Deklaracija | |
Uvoznik | PC Centar d.o.o. |
Zemlja porekla | Kina |
Addiko Automatik kredit za kupovinu robe u Xiaomi Store prodajnim objektima
Mi Store i Addiko banka nude mogućnost kupovine robe sa periodom otplate od 6 do 24 mesečnih rata.
Šta je Addiko Automatik kredit?
Sistem baterija od 48V uparen je sa motorom sa pogonom na zadnji točak od 400W kako bi isporučio još više snage. Bez obzira da li ubrzavate ili idete uzbrdo, može sa lakoćom da se nosi sa svakim scenarijem, donoseći vam glatko i jednostavno iskustvo vožnje.
Prebacite se između različitih režima brzine jednostavnim dodirom na dugme za napajanje na dnu ekrana da biste zadovoljili svoje potrebe vožnje.
Litijumska baterija velikog kapaciteta od 468Wh* pruža veliki domet putovanja po punjenju, tako da možete uživati u vožnji tokom svakodnevnih putovanja i kratkih vikend putovanja.
Kinetička energija koja se stvara tokom kočenja i klizanja pretvara se u upotrebljivu električnu energiju kako bi se dodatno povećao domet vožnje.
Inteligentni sistem upravljanja baterijom za sigurnost baterije
Inteligentni sistem za upravljanje baterijom (BMS) kontinuirano prati status baterije i obezbeđuje šest inteligentnih mera za zaštitu od prekomernog punjenja, prekomernog pražnjenja, pregrevanja i prekomerne struje. Ove mere produžavaju vek trajanja baterije vašeg skutera i obezbeđuju sigurnost tokom vožnje.
Napravljen od 1,5mm* zadebljanog karbonskog čelika, okvir može da izdrži maksimalno statičko opterećenje od 500kg* i maksimalno dinamičko opterećenje od 120kg, osiguravajući izdržljivost i čvrstinu skutera.
*1000W mak. snaga motora: merač snage je korišćen za merenje ulazne snage motora ispod maks. 54,6VDC napon i maks. struja prekida. Zahtev usaglašenosti: 1000W±50W. Podaci o TIRT testu, broj izveštaja: OTA1-202304763.
*22% mak. nagib: Skuter, sa ukupnim opterećenjem od 75 kg ± 5 kg i nivoom baterije od 70 % ± 10 %, išao je uz rampu od 10m brzinom od 15 km/h od dna. Kretao se stabilno bez zastoja ili nestanka struje tokom testa i izašao sa rampe brzinom većom od 6km/h. Podaci o TIRT testu, broj izveštaja: OTA1-202304763.
*25km/h mak. brzina: Na (25±5)°C i prosečnoj brzini vetra od ≤3m/s, sa ukupnim opterećenjem od 75kg±5kg i nivoom baterije od 70%±10%, skuter je ubrzavao u pomoćnoj zoni za vožnju i održavao se Maks. brzina po dolasku do ispitnog područja. mak. brzina u ispitnom području merena je tahometrom. mak. brzina: 25km/h±10%. Podaci o TIRT testu, broj izveštaja: OTA1-202304763.
*Površina pneumatika široka 60mm: Širina gume je izmerena pomoću nonius čeljusti i izmerena vrednost nije bila manja od projektovane vrednosti, što ukazuje da je zahtev ispunjen. Širina pneumatika Xiaomi Električnog trotineta 4 Pro (2nd Gen) je 60mm, a širina gume Xiaomi Električnog trotineta 4 je 54,1mm. Podaci su testirani od strane proizvođača.
*Pešački režim: 6km/h. Standardni režim: 20 km/h. Sportski režim: 25km/h. Na (25±5)°C i prosečnoj brzini vetra od ≤3m/s, sa ukupnim opterećenjem od 75kg±5kg i nivoom baterije od 70%±10%, skuter je ubrzao u pomoćnoj zoni vožnje i održao maks. brzina po dolasku do ispitnog područja. Mak. brzina u testnoj oblasti merena je tahometrom ili Bluetooth-om i instrument tablom, respektivno. Podaci su testirani od strane proizvođača.
*Raspon putovanja od 60km: Test je započet nakon što je skuter bio potpuno napunjen pomoću priloženog adaptera i indikatorsko svetlo adaptera je postalo zeleno. Skuter je testiran na (25±5)°C i prosečnoj brzini vetra od ≤3m/s, sa ukupnim opterećenjem od 75kg±5kg. Vozio se po ravnom putu prosečnom brzinom od 15km/h dok nije značajno usporio i nije mogao da se kreće. Podaci o TIRT testu, broj izveštaja: OTA1-202304763.
* Kapacitet baterije 468Wh: Stvarni kapacitet baterije je meren na bateriji koja je bila potpuno napunjena u standardnom režimu, kako je navedeno u priručniku, i ostavljena da stoji 1 sat. Baterija je zatim održavana na normalnoj temperaturi (25±5)°C i ispražnjena strujom od 0,5C sve dok se ne dostigne navedeni napon prekida ili se aktivira zaštita baterije. Na testu, kapacitet baterije je bio 484,6Wh nakon 2 ciklusa punjenja i pražnjenja, tokom kojih je maks. kapacitet pražnjenja korišćen kao testirani kapacitet. Podaci su testirani od strane proizvođača.
*Oporavak energije se može omogućiti i podesiti u aplikaciji Mi Home/Xiaomi Home.
*Širina rama od 1,5mm: Širina rama je izmerena pomoću kalipera i izmerena vrednost nije bila manja od projektovane vrednosti, što ukazuje da je zahtev ispunjen. Izmerena širina rama bila je 1,67mm. Podaci su testirani od strane proizvođača.
*Statičko opterećenje od 500kg: Kada je skuter bio u stacionarnom stanju, opterećenje od 500kg je primenjeno na sredinu palube, sa površinom utovara od 100mm x 100mm. Statičko opterećenje je održano 5 minuta. Nakon testa, komponente rama su pregledane na bilo kakve vidljive pukotine, lomove ili deformacije. Podaci su testirani od strane proizvođača.